duminică, 2 martie 2008

De ce am ajuns candidat la funcţia de Rector…

Pentru că m-am scârbit să văd una, să ascult alta şi să stau în aceeaşi mlaştină dintot­deauna…

Pentru că am convingerea că avem nevoie de alternative…
Pentru că am convingerea că oricât de bun înotător ai fi nu poţi deveni campion dacă nu ai un bazin, culoare şi reguli bine delimitate…
Pentru că am convingerea că cei care conduc trebuie să clădească cadrul competiţiei şi nu să concureze spre a demonstra că sunt cei mai buni….
Pentru că am convingerea că în fiecare om se găseşte ceva util tuturor…
Pentru că am convingerea că nu am învăţat că schimbarea este cea mai dureroasă operaţie şi este singura la care participă în mod activ şi pacientul…
Pentru că am convingerea că a conduce înseamnă a-i servi pe ceilalţi şi nu a te ridica deasupra lor…

Pentru că viaţa trece şi acesta nu trebuie să fie singurul ei rezultat şi efect…

Pentru că Reforma nu are încă chip dar toţi fac deja dragoste cu ea…
Pentru că Reforma nu s-a născut încă în România dar unii se grăbesc deja să-i scrie ode şi ditirambe…
Pentru că Reforma nu poate fi acaparată nici măcar de cei aleşi vremelnic de mulţimile de dezorientaţi de orice fel să-i conducă…

Pentru că România universitară stă pe loc şi crede că ameţeşte din cauza vitezei de deplasare…
Pentru că mediul universitar este ultima oază în care comunismul cu tot ce a avut mai abominabil se conservă şi ne otrăveşte copiii…
Pentru că este absurd să crezi că poţi îndrepta un copac strâmb….
Pentru că banul meu de contribuabil este aruncat în fiecare zi la gunoi de oameni care nu au noţiunea respectului pentru bunul altuia…
Pentru că nu suntem în stare să înţelegem că intrăm în Europa pentru că doresc alţii nu pentru că am dorit-o noi…

Pentru că nu am învăţat că politica nu este totul…şi că numai comunismul era totul…
Pentru că nu am învăţat că politica nu este totul şi nu înlocuieşte competenţa…
Pentru că nu am învăţat că fiecare poate contribui în mod responsabil la schimbare…

Niciun comentariu: